onsdag, oktober 8

vuxen träning

I dag började vuxen träningen.

det var ett starkt startfält med 3 deltagare.




Hans Lasse & jag. Oskar tränade oss & Daniel var hjälp tränare.




vi hade väldigt skoj. O vi var såå fina i våra nya dräckter!!


vi började med uppvärming, mattfajt. sen fickvi lära oss lite fall tekniker o 2 bensvep o ett kast & en fasthållning. kommer inte ihåg vad dom heter. *minnet e bra men väldigt kort*




jag tyckte ju att det var lite fusk eftersom jag var ensam tjej. alla var ju mycke starkare än mej.




men vi kunde ialla fall gå därifrån alla 3 :D *jag har en lite svullen o blå tumme men :P vet inte hur jag lyckades med det... *




ni som inte var med i dag Ni missade verkligen nått!! hoppas att gruppen fyller på sej framöver!! vi vill se mer föräldrar/vuxena i vita morgonrockar!!


Inga kommentarer: